دات خبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

تیتر آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان

دات خبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

تیتر آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



آخرین مهلت ثبت نام در مشاوره فوق العاده آقای عباسی

از روز اول در مسیر درست قدم بردارید




شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ب.ظ

شرکت در نظر سنجی آنلاین انتخابات ریاست جمهوری 96

دات خبر انتخابات  

شرکت در نظر سنجی آنلاین انتخابات ریاست جمهوری 96

شرکت در نظر سنجی آنلاین وپیش بینی انتخابات ریاست جمهوری 96 پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری 96 با نظر سنجی آنلاین...

ادامه خبر ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
دات خبر

نظرات (۲۱)

رای من روحانی
مت به جاسوس وطن فروش رای نمیدم.
من به رئیسی رای میدم
رای من با افتخار آقای رییسی
رای من روحانی.من به مافیای ایران خواری رأی نمیدم
فقط روحانی
همه با هم فقط به روحانی رای میدهیم
رئیسییییییییییییییییی
فقط دکتر حسن روحانی

رای ما سید محرومان آقای رییسی
رای من فقط دکتر حسن روحانی
رئیسی 
سلام من آقای رئیسی رای می دهم نه به دروغگویان و وعده دهنگان الکی 
رییییییییییسى تنها امید باقى موندم تو این دوران اینه که تو بیاى و نجاتمون بدى
اللهم عجل لولیک الفرج
ریسی
فقط روحانی
فقط رییــــــــــــسی
 فقط رئسییییییی 
اقا بهت رای دادیم به عشقت پای سندوق رای رفیتممم
عزتی که پدرو برادرامون بابتش هشت سال خون دادن رو بد از سی سال روحانی گرف...
فقط بهمون برش گردون همین
شما اصلاح طلبا خونه مردمو تو شیشه کردین بخداااا...
فقط رئسییییییی
رئسی فقط
اقااااا همه مملکتو خوردین خونه مردمو مکیدین دست از سر مردم بردارین دیگه اصلاح طلبا.
 با رئسی تااا ظهور اقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی