دات خبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

تیتر آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان

دات خبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

تیتر آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



آخرین مهلت ثبت نام در مشاوره فوق العاده آقای عباسی

از روز اول در مسیر درست قدم بردارید




چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ

verify your account اینستاگرام + حل مشکل باز نشدن


دات خبر  

verify your account اینستاگرام + حل مشکل باز نشدن

verify اینستاگرام یا حل مشکل باز نشدن اینستاگرام به علت عدم تایید ایمیل در اینستاگرام...

ادامه خبر ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
دات خبر

مطالب مفید

نظرات (۱۲)

سلام. متاسفانه من مشکل verify your account پیدا کردم. نمیتونم برم تو اکانتم. الان باید چیکار کنم. لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام این به خاطر اینه که شما قبلا اینستاگرام ایمیلتو ثبت نکردی,,میگم یه مدت دستش نزن بعدش با همون نرم افزار و دستگاهی مه همیشه میرفتی برو,,شاید بشناستت ,,احتما 50 درصد داره برات باز کنه
سلام من همین مشکل رودارم یه مدتیه انستگرامم فعال نمیشه نوشته باید یه کد شش رقمی وارد کنی اما این کد برام ارسال نمیشه خواهشن راهنمایی کنید 
این هم آیدی من mansour_ghorbani
پاسخ:
سلام قبلا ایمیلتو وارد کردی؟ کد به ایمیلت ارسال میشه

کد 6 رقمی کجا ارسال میشه
پاسخ:
به ایمیلی که قبلا در اینستاگرام وارد کردید,توصیه میکنم همه ایمیلاتون چک کنید

سلام من ایملیلمو درست وارد کردم اما هیچ کدی براش نمیاد:((((((((چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام داخل باکس spam  هم نگاه کنید اونجارو هم چک کنید البته اگه مطمئنید که واقعا ایمیلتون درست وارد کردید
اون خانم پریناز هم وقتی پیام خصوصی گذاشتید ما چطور جواب بدیم؟!
سلام من علاوه بر این مشکل ( کد شش رقمی میخواد) رمز جمیلم رو فراموش کردم حالا بگین چکار کنم . امکانش هست کد رو ب سیم کارتم ارسال کنه و یا اینکه از طریق قسمت فراموش کردن رمز وارد بشم و رمز ورود جدید رو ب سیم کارتم ارسال کنه
‌spam رو هم نگاه کردم نیست:((((((((((((((((((((مطمنم درسته
سلام خسته نباشید...
اینستاگرام ازم شماره خواست تا کد 6 رقمی رو بفرسته منم دادم ولی کد 6 رقمی بهم نیومد هرکاری میکنم نمیشه لطفا کمک کنید...
پیج داداشم هم همینطور شد شماره زدیم واس اون اومد ولی واس من نمیاد 
توروخدا کمکم کنید
لطفا یکی جواب بده.. ب اینستا خیلی نیاز دارم. کمکم کنیدددد :(((((
باسلام؛
صفحه verify your account در اینستاگرامم باز میشه و من نمی تونم وارد بشم. یوزر و پسووردش یادم هست ولی به علت فراموش کردن جیمیلم نمی تونم این مشکل برطرف کنم.
راهی برا رفع یا حذف این اکانت یا راهی برای بازیابی جیمیلم هست؟
خیلی نیاز دارم که این مشکل هرچه سریعتر حل بشه.
سلام اینستاگرام من غیر فعال شده و verify code میخواد ولی این کد که شامل حروف میشه رو میزنم قبول نمیکنه چراااااااااااا؟
سلام.. واسه من کد میاد میزنم قبول میکنه ولی دوباره میرم رمزمو بزنم باز کد میخاد اصن نمیره تو ..چیکار کنم؟
سلام الان باز ارور میده و دوتا برچسب میاد ک باید حروف و اعداد رو وارد کادر کنیم اما ب هرصورتی ک وارد میکنم بازم قبول نمیکنه باید چیکار کرد اخه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی